2014-05-26

c002-157 Tokfm

c002-157,,2014-05-26
Aldatal44   ,,   Gregorian Roman Calendar =GRC
:⊕:  

:⊕:
TokFM.pl
audycje.tokfm.pl
Poranek TokFM

Dziś u Tokfm rano odbyła się znakomita i ciekawa debata Dominika Wielowieyska, Marek Sawicki z PSL i Janusz Palikot z E+TR o wyborach do EParlamentu, o polityce u Polski, o nieudolności władzy PO i PSL.
Pod koniec rozmowy Marek Sawicki uszczypliwie wytknął Palikotowi, że jego metody wyborcze nie sprawdziły się i jego kandydaci nie zostali wybrani, a na to Palikot odparł Sawickiemu:
"I co z tego, że wy macie władzę, jeśli z tego nic dobrego dla Polski nie wynika"



:⊕:
 19,00
Ciekawa debata u Tokfm "Studio Tok" wieczorem 
"My Polacy 25 lat później"

O kapitalismie, o tym dlaczego u Polski jest tak źle.  


☼ 
I znowu... Okazuje się, że ja, Cunrad44 Spas i moja nowoczesna Religia44 Mądrość, moje odnowa moralna społeczeństwa, miała by wielką szansę pomóc i  zaradzić wielu z tamtych omawianych problemów tej kapitalistycznej, demokratycznej, post-komunistycznej Polski... 
Ale ja nie mogę nauczać ani działać, bo większość Polaków mnie starannie i uparcie ignoruje i lekceważy.


Czyli naród jest chory i naród już sam wie o tym, że jest chory. Pojawia się u narodu lekarz, ale naród to lekceważy i lekarza celowo nie dostrzega... 
I naród choruje dalej!...






--
Cunrad44 Czterdzieści i Cztery
:⊕:

więcej...
G+: Google+
twitter.com/Cunrad44 (eng)
twitter.com/C44SS (pol)
www.google.pl/#q=Cunrad44   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz