2013-12-03

U Enklawa.net wyśmiewano Cunrad44a Zbawiciela

Martin Lechowicz dnia 2013-12-01 rozpoczął swoje nowe radio internetowe Enklawa.net a następnego dnia zaprosił do swojego słuchowiska gości i razem słuchaczom "udzielali rad jak żyć": 
http://www.enklawa.net/jak-zyc,3053
Pierwsza Rada Starszych, podczas której przy ognisku zgromadzili się Martin (Lewatywa mózgu), Kuba (Rozmowy w nocy) i Krawiec (Lorem ipsum). I udzieliliśmy rady jak żyć.

Samo tamto słuchowisko przez wiele czasu było rozmową raczej "nudną" i nijaką, a czasami na żenująco niskim poziomie... (Zdaje się, że sami uczestnicy tamtej rozmowy to zauważyli...)
W trakcie trwania ich rozmowy kilka razy wspominano mnie, Cunrad44'a Zbawiciela, wypowiadając się mniej lub bardziej nieprzychylnie. 

Co ciekawe... o mnie, Cunrad44u Zbawicielu44, zaczęli więcej rozmawiać około godziny 20:44 ok. 44. minuty tamtego słuchowiska... (Mistyka?!...)
http://cunrad44.wrzuta.pl/audio/8NMrSdJeQXS/martin_kuba_krawiec_-_pierwsza_rada_starszych._smiech_z_cunrad44a

Łącznie odtworzeń: 44


 Dodatkowa ciekawostka pokazała się, kiedy umieściłem tamtą część słuchowiska z tą częścią około 44. minuty na server wrzuta.pl... Zauważyłem wtedy, że tamten podcast o Cunrad44, z 44. minutą słuchowiska jest 4. materiałem przy liczbie "Łącznie odtworzeń: 44"...

Widzę, więc, że ta mistyka związana z "44" trwa nadal... i przejawia się na różne sposoby, przy różnych okazjach... Było wiele takich "zbiegów okoliczności" z "44" w 2012 i 2013...


Zwróciłem uwagę, że Martin i jego goście wyśmiewali się podczas tamtego słuchowiska nie tylko ze mnie, Zbawiciela44, ale także z "innego radio internetowego" i jego słuchaczy (ok. 46m25s):
"- (Słuchowisko "Lorem Ipsum" do którego zatelefonował Cunrad44 to...) ...Klub świrów... ale wiecie co...?
Jest takie radio, gdzie słuchają tego Cunrada44 z wypiekami na twarzy... i godzinami... i cieszę się trochę, że już mnie tam nie ma...
- Jest metoda w tym szaleństwie, to na pewno... Coś w tym jest...
- Nic w tym nie ma. To są ludzie pomyleni... ja uważam..."
(Prawdopodobnie chodzi o "Radio Na Fali" i jego słuchaczy...)


Słuchowisko "Jak żyć" u Enklawa.net z dnia 2013-12-02 pokazuje, że raczej powinienem dążyć do założenia własnego słuchowiska radiowego internetowego, ponieważ nawet ludzie z rzekomo "alternatywnych" i "wolnościowych" i "nie-mainstreamowych" mediów internetowych, traktują mnie Zbawiciela Ludu z wielkim lekceważeniem, szyderstwem i prześmiewczo.

Wydawało by się przecież, że media jak prasa, radio, TV same powinny chcieć gościć u siebie w programach osobę tak niezwyką, ciekawą i intrygującą, jak "człowiek, który nazywa się Zbawicielem Czterdzieści i Cztery"... Choćby dla zwiększenia liczby ich odbiorców...
Jak widać ludzie mediów nie bardzo rozumieją nawet swój własny interes... Albo mają jakieś "ukryte interesy", które nie są związane z "większą ilością odbiorców"...
Kuba w tamtym programie nawet SAM przyznał, że on nie robi tamtego swojego programu dla dużej oglądalności, ale ot tak, dla własnej przyjemności... bo lubi... Ot takie "hobby"...


Spróbuję więc nadawać moje własne autorskie słuchowisko najpierw w formie podcastów:
http://OntoSlovaBoga.blogspot.com/
ale docelowo szukam wsparcia wiedzą i poradą a także wsparcia materialnego, bo chciałbym nadawać radio internetowe strumieniowo na żywo do ludzi, którzy dali mi już znać, że chętnie by posłuchali, co mam do powiedzenia o tym "jak żyć"...

Jednak ja nie chcę nadawać do ludzi "dla własnej przyjemności", ale dla zbawienia naszych ludów! Ta sprawa jest "śmiertelnie" poważna... i mnie wcale "nie jest do śmiechu"...

Do... usłyszenia!

Cunrad44 Zbawiciel


(Z lekceważącego, prześmiewczego i "nieprzyjaznego" nastawienia do mnie gospodarzy tamtych słuchowisk wynika, że raczej nie usłyszycie mnie już u gospodarzy audycji takich jak "Odwyk.com", "Enklawa.net", "Lorem Ipsum" ani "Rozmowy w Nocy"... Oni bowiem postrzegają mnie, waszego świętego Zbawiciela, jako "gadającego węża" i "Napoleona"...
No cóż... Do poziomu niektórych ludzi, chyba jednak nie warto się zniżać...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz