2014-05-16

c002-147 Teoria Chaosu. Teorie spiskowe, które okazaly się prawdą

c002-147,,2014-05-16
Aldatal44 ,, Gregorian Roman Calendar = GRC =
:⊕:




:⊕:
http://teoriachaosu.com.pl/
2014-05-16
Teoria Chaosu. Teorie spiskowe, które okazały się prawdą



Dalglosiłem do Teoria Chaosu i porozmawiałem z Claude'm mOnet o tych kilku sprawach o których napisałem poniżej.

Nauka, naukowcy celowo ukrywają i ignorują istnienie faktów i ludzi, których nie potrafią wyjaśnić..
Elektryczny człowiek Biba Struja u Serbii

Afera podsłuchowa w Wielkiej Brytanii



:⊕:
Po przez wieki dziejów, w różnych  krajach, narodach i religiach Ziemi, pojawiały się przepowiednie, proroctwa i teorie spiskowe o nadejściu wielkiego człowieka, Syna Człowieka, Męża Opatrzności, Wysłańca Bogów,
który by zmienił oblicze Ziemi, zmieniłby religię, kulturę i sposób życia ludzkości.


Np. Polecam wysłuchanie słuchowiska u Tokfm o oczekiwaniu na nadejście Mesjasza, Masziacha, zbawiciela, spasa, Christa, AntiChrista, itp, poprzez wieki




  • OFF Czarek 2014-05-14 11:00

    Z dr. Mateuszem Wilkiem o starożytnym i średniowiecznym końcu świata


  • :⊕:
    Według mnie, to JA,Cunrad44 jestem właśnie tym przepowiadanym Synem Człowieka, który wypełnia te przepowiednie i "teorie spiskowe" i to ja, tworząc tę moją nowoczesną Religię44 Świętej Mądrości, powoduję, że tamte przepowiednie i teorie okazują się prawdą w tych naszych czasach.


    --
    Cunrad44 Czterdzieści i Cztery

    :⊕:

    więcej...
    twitter pol: twitter.com/C44SS
    www.google.pl/#q=Cunrad44   

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz