2014-05-23

c002-154 Teoria Chaosu. Kto rządzi w Polsce?

c002-154 ,, 2014-05-23
Aldatal44 ,, Gregorian Roman Calendar =GRC
:⊕:

http://teoriachaosu.com.pl

Rozmawiałem z prowadzącym Teorię Chaosu redaktorem Claude mOnet w trakcie tamtego słuchowiska 2 razy:

1. od ok. 2h10m

2. od ok. 3h12m


 :⊕:
Umieściłem tamte dwie moje rozmowy z Claudem mOnet w osobnym pliku dla chętnych do wysłuchania: 
http://cunrad44.wrzuta.pl/audio/6OfafpZSTuM/aim44.teoria_chaosu_2014-05-23.korwin-mikke_wybory.cunrad44
Zapraszam!
(Przeglądarka Opera działa z Wrzuta.pl)


 :⊕:
Znakomite wyniki partii UKIP w wyborach do władz lokalnych w Wielkiej Brytanii (a być może także do Parlamentu Europejskiego) w dniu 2014-05-22:

►  BBC: Nigel Farage: UKIP to be serious players at general election
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-27531094

► Local election results 2014: Nigel Farage hails Ukip's 'political earthquake' and vows more to come
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/local-election-results-2014-nigel-farage-hails-ukips-political-earthquake-and-vows-more-to-come-9428480.html


 :⊕:
Jako święty monarcha,  
Cunrad44 Ingvar Norman Gaizariks Godigisel Adalbert Ruriks Dagobert
z bożej woli, kuning reks Vandali i Gotów, czyli "król Chłopów", "król Ludu"
wzywam do popierania w wyborach Janusza Korwin-Mikke, ponieważ on głosi w swoim programie politycznym propozycję wprowadzenia monarchii i obrania monarchy na przywódcę naszych narodów. 

Jeżeli Janusz Korwin-Mikke zostanie wybrany do władzy, to mam nadzieję, że wtedy i tylko wtedy, będziecie mogli sprawdzić w rzeczywistości, jak dobrym politykiem jest JKM, jak skutecznym, i jak wielkie poparcie jako otwarty i zdeklarowany monarchista udzieli Korwin-Mikke mnie, Cunrad44'owi "królowi Chłopów", kuningowi reksowi Vandali i Gotów. 
Wtedy dopiero przekonamy się, czy ten monarchista Janusz Korwin-Mikke jest uczciwy i autentyczny i czy przyjmie za swojego monarchę Cunrad44'a Spasa Boga AntiChrista.


☼ W sprawie tych kontrowersyjnych tłumaczeń, czy to zmasowanego ataku mediów na Janusza Korwin-Mikke, czy to mimo wszystko dopuszczania go do wypowiadania się w mediach u Polski, oto kilka odnośników:

Przegląd Tygodnia w Klubie Ronina (J. Lichocka, D. Kania, P. Gociek - 19.05.2014)

https://www.youtube.com/watch?v=WEvKfVckDrE

Red. Joanna Lichocka i Dorota Kania wielce oburzały się na ten skandaliczny fakt, że różne media posunęły się do tak wielkiej bezczelności i agenturalnej przebiegłości, że dopuszczały przed wyborami Janusza Korwin-Mikke do głosu w swoich mediach, w prasie, TV, w radio...
Tamte redaktorki, które popierają PiS oburzały się tym dopuszczaniem Korwina-Mikke do głosu, ponieważ wedle ICH oceny, jest to celowa i podstępna działalność na szkodę PiS. Wedle ich wytłumaczenia, wszelakie media poprzez to rozmawianie z Korwin-Mikkem, promują go, przysparzają mu popularności, zwolenników, a w ten sposób, podstępnie pozbawiają wyborczych głosów ich ulubioną partię PiS.

Joanna Lichocka pod koniec tamtego przeglądu, posunęła się nawet (jak potem twierdziła: "żartobiliwie") do insynuacji, że to medium, w którym pracuje red. Piotr Gociek, także bierze udział w tej zmowie polityków i mediów dla podstępnego, przeciw-pisowskiego promowania Janusza Korwin-Mikke, ponieważ niedawno oni także zaprosili JKM, do wypowiadania się u nich.

Na taką insynuację, Piotr Gociek obraził się i zasugerował, że mógłby już nie zasiadać razem obok Lichockiej, jeśli ona to powiedziała na poważnie...


► Rafał Ziemkiewicz - "Plusy dodatnie plusy ujemne" - 22.05.2014-05-22

Rafał Ziemkiewicz - "Plusy dodatnie plusy ujemne" - 22.05.2014

albo

Rafał Ziemkiewicz Plusy dodatnie, plusy ujemne 22.05.2014

Rafał Ziemkiewicz i jego goście także poddali ocenie zachowania Janusza Korwin-Mikkego i mediów wobec jego osoby i zabiegów wyborczych. Bardzo ciekawe wypowiedzi.




 :⊕:
W Wielkiej Brytanii ogłoszono wielki konkurs z wielką nagrodą £10mln funtów, która zostanie przeznaczona dla tego, kto pomoże rozwiązać największe problemy ludzkości. 
Konkurs ten i ta nagroda nazywane są:
Longitude Prize 2014
Ja, jako boski spas (zbawiciel), AntiChristos44, zdecydowałem, że będę ubiegać się o przeznaczenie tej nagrody dla mnie, aby te pieniądze pomogły mi nauczać ludzi na Ziemi tej mojej nowoczesnej Religia44 Świętej Mądrości. Religia44 Mądrości jest bowiem konieczna do rozwiązania wielu ważnych problemów ludzkości i do zapobiegania powstawania wielu innych problemów.

Podejrzewam, że Polacy nie będą chcieć pomóc mi w tych moich staraniach o zdobycie pomocy finansowej dla mnie i mojej działalności religijnej... 

Otóż zwracam się do Polaków z moim przesłaniem już od początku roku 2012.
W Teorii Chaosu miałem poświęcone mnie i mojemu objawieniu osobne słuchowisko już ponad pół roku temu, w dniu 2013-11-08.
http://van-cunrad44.blogspot.com/2013/11/teoria-chaosu-2013-11-08-cunrad44.html

Niestety mimo moich starań, apeli, próśb do Polaków o pomoc i nawrócenie, Polacy w większości, czy to katolicy, agnostycy, ateiści, prawica, lewica czy polityczny środek, przejawiają obojętność, pogardę, niechęć, nienawiść wobec mnie osobiście i mojej świętej zbawczej misji religijnej.

Dlatego wiedząc, że ja święty spas, Bóg AntiChristos, na pomoc i życzliwość Polaków liczyć nie mogę, muszę więc szukać poparcia i wsparcia u innych ludzi, u innych narodów, u innych mediów i organizacij.

Miło mi było poznać was u słuchowiska Teoria Chaosu i spędzać z wami wiele godzin nocną porą. Ale rzeczywistość i wasza obojętność i niechęć do współpracy i pomocy, skłania mnie do odejścia i starania się o pomoc i zainteresowanie u innych ludzi. 
Mam nadzieję, że może Brytyjczycy będą w stanie i będą chętni mi pomóc działać dla dobra ludzkości na Ziemi.

Dziękuję za rozmowy radiowe redaktorom Tomkowi Kapitanowi i Claude'owi mOnet! Dziękuję wam, tym kilku życzliwym słuchaczom!
Życzę wam, Radio na Fali i Teorii Chaosu i życzliwym słuchaczom powodzenia w tych trudnych czasach!

Pozdrawiam was z dalekiego kraju!
-- 
Cunrad44 Czterdzieści i Cztery
Bóg44 Spas Zbawiciel AntiChristos
:⊕:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz