2013-11-26

Wincenty Łaszewski o objawieniach w Fatimie - spotkanie w Klubie Ronina


Wincenty Łaszewski o objawieniach w Fatimie - spotkanie w Klubie Ronina


Published on Nov 25, 2013
Relacja: http://blogpress.pl/node/17977
(wersja z poprawioną literówką)


****

**
Kolejny przykład całkowicie sprzecznego z Biblią kultu nowej bogini Maria, matki Jesusa z Biblii.

Wyraźnie i wielokrotnie wypowiadane są treści urojeniowe, paranoiczne, np. o jakimś "niepokalanym sercu" Marii, które to "niepokalane serce Maryi zwycięży"...


**
Znakomite są tamte treści typu:

"Przyszłość Polski będzie inna..."

Słowa Jesusa
"Polskę szczególnie umiłowałem. Z niej wyjdzie iskra, która przygotuje świat na moje przyjście."

"Polski ma nie być..."


**
Jest tam wypowiadane wiele 'falacji' - błędów logicznych, bzdurnego sposobu myślenia np. "pojawił się anioł, który powiedział:
"Pierwszy element objawień fatimskich, kiedy pojawia się anioł, który mówi:
"Jestem aniołem Portugalii"...
To znaczy, że w bożych planach narody mają istnieć...
skoro każdy naród ma swojego anioła przypisanego do danej wspólnoty narodowej...
My też jako Polacy, mamy swojego anioła..
Czyli nie możemy pozwolić się wynarodowić."

1. Portugalia to nie jest "naród" ale to jest "rzesza","państwo".
2. Z faktu istnienia anioła dla jakiejś rzeszy,państwa, w jakimś okresie dziejów,  nie wynika nijak logiczny wniosek na temat zamiarów Boga Israela wobec innych narodów na Ziemi.
3. A co by było, jakby objawił się anioł i powiedział dzieciom: "Jestem aniołem Związku Socjalistycznych Republik Sovjeckich."?... Czy to by znaczyło, że "Pan Bóg" chciałby istnienia i trwania jakiegoś "narodu sovjeckiego"?!..


**

Wincenty Łaszewski: "Nasz umysł ludzki jest malutki..."

Tamta przemowa Wincentego Łaszewskiego o objawieniach fatimskich jest kolejnym przykładem na intelektualną mierność inteligencji katolickiej narodu polskiego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz