2014-01-07

Tęcza Zbawiciela - Słuchowisko SpaSa Cunrad44'a

Zachęcony przez słuchaczy Enklawa.net postanowiłem spróbować nadawania moich nagrań webcast'ów i publikowania ich właśnie u Enklawa.net

Dzisiaj, 2014-01-07 odbyło się tam słuchowisko "Nieszpory", którego wiodącym tematem było "Obgadywanie". Całość słuchowiska tam:
http://www.enklawa.net/do-obgadywania-trzeba-dwojga,3303

Podjąłem wielokrotne próby telefonowynia do tego słuchowiska, aż pod koniec udało się na kilka minut (Dziękuję za poparcie od słuchaczy z czata! ;-) ).

Założyłem konto tam u Enklawa.net i moje słuchowisko "Tęcza Zbawiciela" i zapraszam do wysłuchania tamtej rozmowy z moim udziałem podczas tamtego słuchowiska.


1. Słuchowisko próbne
http://www.enklawa.net/nieszpory-2014-01-07-cunrad44-o-obgadywaniu,3302


Dostałem wiadomość po wysłaniu tego mojego próbnego słuchowiska:
""Opublikowałeś właśnie swój pierwszy odcinek i twój program (Tęcza Zbawiciela) wszedł do poczekalni.

Programy w poczekalni są dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Jeżeli odcinki będą się pojawiać regularnie, technicznie będzie w porządki i przede wszystkim jeżeli słuchaczom program się spodoba (niekoniecznie wszystkim), wtedy program wyjdzie z poczekalni i pojawi się na stronie głównej. ""

To nagranie rozmowy jest jedynie próbnym oswojeniem się z tamtym serwisem i mam nadzieję, że wkrótce uda mi się tam podsyłać więcej moich słuchowisk, moich własnych i dłuższych.

Jednak proszę o zalogowanie się tam do Enklawa.net i o wyrażanie waszego wsparcia dla moich słuchowisk poprzez odpowiednie głosowanie przez "gwiazdki" i poparcie do umieszczenia mojego słuchowiska "Tęcza Zbawiciela" na stronie głównej ( "V Zalegalizować!")!

Proszę też o przykazywanie dalej informacji o moich słuchowiskach!

Dziękuję za zainteresowanie i wsparcie!
Do... usłyszenia!

Cunrad44


Więcej o "obgadywaniu":
*
http://sjp.pwn.pl/slownik/2491442/obgadać
obgadać — obgadywać
1. pot. «omówić coś wszechstronnie»
2. pot. «obmówić kogoś»

*
http://sjp.pl/obgada%E6
► obgadać
1. potocznie: omówić coś;
2. potocznie: obmówić kogoś;
3. potocznie: obgadać się - obmówić się wzajemnie


Jak więc widać, z samej słownikowej definicji słowa "obgadać" nie wynika raczej, żeby to słowo albo czynność była z założenia jednoznacznie "zła", "negatywna", itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz