2014-01-09

Cunrad44 u Enklawa niechciany

Do Enklawy podesłałem próbnie i ćwiczebnie nagranie jednej z moich niedawnych rozmów w ich słuchowisku.

http://www.enklawa.net/nieszpory-2014-01-07-cunrad44-o-obgadywaniu,3302

Słuchacze Enklawy wyrazili swoim klikaniem i komentarzami swoje niechętne nastawienie do moich wypowiedzi...

W takim razie..

Wyrok społeczności Enklawa jest dla mnie przytłaczający i druzgocący...
Jest mi przykro, ale wyraźnie przeważająca większość z was, oceniła mnie jednoznacznie, najbardziej negatywnie jak można i jako bezwartościowego mówcę.

Przyjmuję ze smutkiem waszą ocenę i wedle waszej zbiorowej woli, odchodzę i nie będę nadawać u Enklawy.

Tym 7 osobom, które chciały dać mi szansę, uprzejmie dziękuję.
Niech dobro, mądrość, sprawiedliwość i moc będą z wami!

Cunrad44
Α☧Ω

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz