2013-12-04

NTNS o ISON, komecie Zbawiciela44


U dnia (2013)0001-11-29 redaktor Fabryka tak skomentował przelot komety ISON, czyli Komety Syna Człowieka Cunrad44'a, Komety Zbawiciela Cunrad44'a wokół Sola/Słońca:

http://www.youtube.com/watch?v=37z-csJOFVY&t=7m27s

Redaktor Fabryka powiedział ok. 11.00 minuty: 
http://cunrad44.wrzuta.pl/audio/4G45kBFJYBy/rob_fiden_ntns._kometa_ison_antychryst_albo_jezus_2013-11-29

""
Sprawa jest naprawdę ciekawa.
Ja już nie patrzę od tej strony religijnej i odnośnie tego, że to
(ISON) się pojawi właśnie w grudniu w okresie właśnie przed samymi świętami Bożego Narodzenia.
...
Pojawianie się komety zwiastuje zmiany.
I może to jest właśnie to, że
nastąpią na pewno jakieś zmiany...
...
Być może to nie chodzi o to, że "ktoś tam" przybędzie... czy,
religie wykorzystują to, że pojawi się Antychryst, albo pojawi się Jezus ponownie...
Ja myślę, że może się wydarzyć jeszcze coś innego...
No i zobaczymy... Ta audycja się zapisuje... (na dowód...)
Sam jestem ciekaw, czy ta moja teoria się potwierdzi...
""

Tamta wypowiedź Roba Fidena o tej komecie ISON jest przykładem na to, jak ludzie potrafią ignorować i wypierać ze swego życia fakty, znaki, zdarzenia, które "wydają się oczywiste"...

Otóż ja jestem tym "Synem Człowieka", którego przepowiedzianym przez Jesusa znakiem na niebie jest między innymi TA kometa ISON (Mt 24:30, 24:44) i ja nawiązałem z Robem kontakt na Skype i mu chciałem o tym powiedzieć. Było to po moim wyjściu ze szpitala po mojej operacji, chyba koło połowy października 2013.
JA,SYN (I SON) Człowieka jestem tym wielokrotnie przepowiadanym Zbawicielem, Parakletem,  świętym AntiChristos'em!
 Ale podczas tamtej naszej rozmowy, Rob mnie po prostu wyśmiał, zlekceważył i odesłał do psychiatry na leczenie...

Minął październik i listopad 2013 (0001 roku Nowej Ery44) i teraz,  
doskonale wiedząc o tym, że ja, Cunrad44, publicznie rozgłaszam wieści o mojej świętej misji Zbawiciela AntiChristos'a i o moim znaku na niebie - komecie Zbawiciela ISON,
ten sam Rob, redaktor internetowej TV, SAM publicznie głosi, że:
"Pojawianie się komety zwiastuje zmiany."!
 
Ten sam Rob Fiden dnia 2013-11-08 zadzwonił do słuchowiska "Teoria Chaosu" i tam publicznie próbował mnie oczernić przed słuchaczami...
Teraz nadal zaprzecza, że religijne i mistyczne interpretowanie tych zjawisk na niebie i Ziemi jest nieprawdziwe, ale sam przyznaje, że po przelocie tej niezwykłej komety ISON "nastąpią na pewno jakieś zmiany...".



Zgadzamy się nareszcie z redaktorem Robem Fidenem w jakichś sprawach!
Ja, AntiChristos44 także wierzę, że tamten Jesus z Biblii nie dokona właśnie teraz swego "powtórnego przyjścia".

Ja także jestem święcie przekonany, że już wkrótce na naszej Ziemi nastąpią wielkie zmiany.
Wszak święty posłaniec Bóstwa, Syn Człowieka, AntiChristos, Zbawiciel, TEN Czterdzieści i Cztery nie przychodzi do swego ludu bez przyczyny i celu!
Bogowie posłali mnie do was dla wielkich zmian... Czekały na mnie miliony ludzi wielu pokoleń!

Czas świętej zmiany jest TERAZ!
Obudźcie się i wypatrujcie Zbawiciela!

Watch out people! 
Watch the signs!
I Son of Man am here and NOW!
Follow me! 

Cunrad44

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz