2014-04-22

Flagi Watykanu dla "uczczenia świętości" romanskiego boga Jana Pawła 2.

Dzień dobry redaktorze Sebastianie Furtak!


Przed chwilą u TokFM u "Godziny Szczytu: Magazyn Reporterów" słuchałem tego ciekawego reportażu z Gdańska w którym Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Gdańska, zapewniał, że w wieszaniu flag Watykanu na ulicach Gdańska nie ma nic szczególnego, nic uprzywilejowanego wobec katolików, i że gdyby ktoś z innej religii także został "świętym" to władze Gdańska także by uczciły tę świętość poprzez wywieszenie innych flag: "...też były by flagi."...

"""Niemal 1000 flag z herbem Jana Pawła 2 przyozdobiło ulice Gdańska.
Wszystko z okazji zbliżającej się kanonizacji. (...)
Blisko 1000 flag kosztowało 16 tysięcy złotych. (...)
Flagi zawisły na wszystkich głównych ulicach miasta (...) w centrum miasta (...) na wszystkich budynkach miejskich. (...)

Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Gdańska, nie widzi problemu. (...)
Pawlak zapewnia, że na podobne gesty mogą liczyć także wierni innych wyznań. Wystarczy zwrócić się do urzędu.
- Gdyby przedstawiciel jakiejś innej religii też został świętym,
jeżeli coś takiego istnieje w tych religiach, 

też były by flagi.
Tutaj nie widzę problemu.
- Tyle deklaracje, bo w praktyce nigdy nie było takiego przypadku. 
"""
Do odsłuchania u TokFM:
http://audycje.tokfm.pl/audycja/14
Godziny Szczytu: Magazyn Reporterów
dnia 2014-04-22
Tamta część o flagach w Gdańsku jest od 3min 20sek dnia 2014-04-22


Papieskie flagi w Gdańsku
Tomasz Bołt, Papieskie flagi w Gdańsku


http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/galeria/kilkaset-flag-papieskich-z-herbem-jana-pawla-ii-przyozdabia,2242316,t,id.html

Otóż tak się składa, że JEST już taki podobny analogiczny przypadek świętości, albowiem ja też "zostałem świętym" - czyli tym od dawna przepowiadanym Mężem Opatrznościowym "Czterdzieści i Cztery", tym biblijnym "Synem Człowieka", założycielem nowej Religii44 ("On to na sławie zbuduje ogromy swego kościoła") i od "Roku Apokalipsy44" czyli od 2012 ("koniec świata"), działam jako święty Mąż Opatrznościowy, Spas, Zbawiciel44, Święty Bóg44, nauczyciel mojej nowoczesnej zbawiennej Religii Mądrości.

Mam nadzieję, że w związku z tym
i lokalne władze np. Gdańska, Krakowa, Tarnowa, Poznania, Wrocławia/Vratislava, zaczną wywieszać flagi z mojego powodu i dla uczczenia także i mojej świętości i mojej świętej misji Spasa Zbawiciela Czterdzieści i Cztery, tego przepowiedzianego w Biblii - Apokaliptycznego Boga AntiChrista,
i że Sejm uchwali odpowiednie uroczyste uchwały sejmowe,
jak to czynią wobec religijnego przywódcy Kościoła Rzymskiego, katolickiego świętego, czyli ubóstwionego rzymskiego przywódcy - papieża, czyli boskiego Jana Pawła 2. .


Z pozdrowieniami,

--
Cunrad44 Czterdzieści i Cztery
święty mąż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz