2014-01-09

Cunrad44 i Enklawa - niekompatybilni mentalnie

Tęcza zbawiciela. Wydanie 1.
http://www.enklawa.net/cunrad44-i-enklawa-niekompatybilni-mentalnie,3315


Nareszcie dowiedziałem się dlaczego od samego początku moich kontaktów z redakcjami kilku internetowych radio, od listopada 2013, Martin Lechowicz mnie tak nie lubił i tak mnie wielokrotnie lekceważył.

Dowiedziałem się tego z nadanego w dniu 2014-01-09 autorskiego słuchowiska Martina:
"Godzina z wariatami": "Biskup zrobił dziecko reptiliance"

Martin powiedział po 47. minucie tamtego swojego słuchowiska rzecz niesamowitą, która wyjaśnia mi wiele o naszej spółpracy medialnej - jakże nieudanej i frustrującej obie strony.
Martin powiedział takie oto zdanie:
""
Im mądrzej ktoś gada, tym bardziej mam go w dupie - wszystko to co mówi, razem z całą jego mądrością.
""
Nie mogłem w to uwierzyć, kiedy to usłyszałem!
Mnie by takie moje własne zdanie nie przyszło na myśl!
Ja, AntiChristos, nawet o tym Jesusie pseudoChristosie, którego nie poważam,  nie wypowiedziałbym takiego zdania, jak:
"Im mądrzej Jesus mówił, tym bardziej mam go w dupie - wszystko to co mówił..."


Takie traktowanie mnie i takie wypowiedzi Martina i zachowanie jego słuchaczy, to już dla mnie za wiele!

Teraz jestem przekonany, że bezsensowne i nieproduktywne będą dalsze moje starania o nawiązanie życzliwych relacji i dobrej spółpracy między mną -- założycielem Religii Mądrości, a Martinem -- założycielem portalu Enklawa.net i społecznością słuchaczy wokół tamtego portalu.

Podjąłem decyzję o zakończeniu moich dalszych frustrujących starań o uznanie mnie za człowieka i myśliciela wartego zainteresowania i o danie mi szansy...

Nie będę dalej zniżać się do tego poziomu intelektualnego, moralnego i mentalnego tamtego "środowiska Enklawa".

Sprawa jest teraz całkowicie jasna - ja, Cunrad44 -- Zbawiciel Mądrości, AntiChristos i środowisko ludzi Enklawa - jesteśmy niekompatybilni mentalnie!

Moim celem jest nauczanie nowoczesnej Religii Mądrości i mądrości życiowej uniwersalnej.
Jest niezgodne z moim sumieniem i moim głębokim religijnym przekonaniem, takie poniżanie, drwienie, szydzenie z ludzi mądrych i ich mądrości.

Nasze drogi z Enklawa niedawno temu zeszły się, ale teraz się rozchodzą!


A oto są kolejne dowody na to, jak na Enklawa traktowano mnie i moje wypowiedzi a jak traktowane są wypowiedzi samego Martina. Zwróć uwagę na liczbę oddanych głosów pochwalnych i głosów wsparcia i na liczbę głosów potępiających na "spuszczenie do sedesu"... (a takich jest dla Martina zero...)

http://www.enklawa.net/biskup-zrobil-dziecko-reptiliance,3313

Co ciekawe, audycja Martina, która mi "otworzyła oczy", ma 44 MB wielkości... Czyżby "Znak"?...
Jak słychać i widać, cokolwiek i jakkolwiek Martin by powiedział u swojego słuchowiska, to jego słuchacze ze "środowiska Enklawa" są zadowoleni i klikają mu wyrazy poparcia, dają jego audycji wysokie oceny, ale żadnego wskazania do "spuszczenia do sedesu"... Nic, tylko podziwiać, za takie umiłowanie u słuchaczy!


A kiedy ja umieściłem na Enklawa moją wypowiedź na temat obgadywania się przez ludzi, to oceny były przeważająco negatywne i najniższe:
http://www.enklawa.net/nieszpory-2014-01-07-cunrad44-o-obgadywaniu,3302


Moją wypowiedź o obgadywaniu, chętnie potępiło i by "spuściło do sedesu" aż 2 razy więcej słuchaczy "środowiska Enklawa" niż było takich, którzy by mi chcieli dać szansę na dalsze nadawanie i poprawę mojego słuchowiska.

Przyznaję, że pojawiły się tam także pojedyncze wypowiedzi w komentarzach, zachęcające mnie do dalszych starań i prób. Dziękuję wam za dobre słowo dla mnie i to w tak niesprzyjającym otoczeniu!
Niech wam Karma wynagrodzi!


Dziękuję Martinowi i wielu życzliwym ludziom, za wiele ciekawych i dobrych momentów w tych minionych dwóch ostatnich miesiącach '2013.

Ludziom dobrej woli życzę więcej mądrości!
Żegnam was!

Cunrad44 Czterdzieści i Cztery
Zbawiciel Mądrości
AntiChristos
     Α☧Ω


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz