2013-12-07

Lorem Ipsum i opinie o "wolnych mediach" i Cunrad44 Zbawicielu

A było to tak...

Najpierw za namową słuchaczy zatelefonowałem do słuchowiska Lorem Ipsum w piątek u dnia 2013-11-22 i nawiązałem rozmowę z prowadzącym redaktorem Krawcem.

Moje wystąpienia w internetowych radio zaczęły się "rozchodzić echem" śród ludzi i spowodowało to przeciw-reakcję ze strony różnych ludzi, którzy chyba jakoś poczuli się zagrożeni, bo już przestali mnie traktować tak, jak na początku, czyli za "debila", "wariata", "świra", "gadającego węża", itp... Teraz już chyba podejrzewają mnie o bycie... "agentem" z "ukrytymi celami"... Pojawiły się opinie, że nie warto słuchać o moich niezwykłych poglądach, bo jestem "nudny"...

W każdym razie tydzień później, najpierw rozgorzała emocjonalna dyskusja na mój temat w kolejnym słuchowisku Lorem Ipsum w piątek 2013-11-29:
http://cunrad44spasitel.blogspot.co.uk/2013/11/lorem-ipsum-2013-11-29-cunrad44.html

a po tamtej emocjonalnej audycji, pojawiła się dalsza debata na mój temat i temat zachowań różnych ludzi wobec mnie i tego otwartego przedstawiania mojej misji Syna Człowieka Spasitela Zbawiciela AntiChristosa...

Przytoczę tutaj tylko wybrane treści ku uwadze...


Lorem Ipsum
http://www.kontestacja.com/?p=episode&e=2580


http://www.kontestacja.com/?p=episode&e=2580#comment-34
TomMcFly 2013-12-04
Jest środa, nie ma podcastu z poprzedniego piątku.
A szkoda, bo:

- wyjątkowo dobrze pokazuje, czym jest i jak działa "samospełniające się proroctwo" (nieświadomy proces mający wprowadzić w praktykę przekaz, u Krawca np. zawarty w opowiadanym śnie).

- audycja wbrew opinii autora, była ciekawa, mocna i mocno nieobliczalna

- słuchacz tytułujący się Zbawicielem, za pomocą kilku morderczo skutecznych zabiegów, wyzwolił paskudnego buca w niektórych dzwoniących (też prowadzących).

Powiem tylko, że ten jegomość nie był nudny, za to wyjątkowo merytoryczny, takoż cierpliwy i przerażająco skuteczny. Nie wiem, kim jest - czy to sprytny agent wpływu, czy zwykły słuchacz z zestawem misji urojonej, ale jedno wiem na pewno: mimo, że nie potrafię go brać na serio i kompletnie się z nim nie zgadzam, to jednak gość stwarza dobre warunki pod fajną dyskusję. W przeciwieństwie do skończonych, nadętych buców ofkors, co to myślą, że świat zeżarli. Jeden z nich notorycznie krytykuje innych za to, co DOKŁADNIE sam reprezentuje. W życiu nie widziałem takiej projekcji! 

(...)
ps3: He he, jak może być nudny koleś, o którym gadają tutaj i za miedzą na okrągło?  Może nie chodzi tylko o zapach siarki, ale również o konkurencję? A może o coś jeszcze?

Napisał o mnie także sam Krawiec:

Tailor 2013-12-04
(...)
A Cunrad mnie tez mnie intryguje i mam podobne spostrzeżenia jak Ty do do jego osoby. On jest zaskakująco wyważony, spokojny jak na "psychola" i często sensownie gada. Ci którzy go atakują często sami wypadają słabo kiedy zaczynają używać inwektyw albo się denerwować. Cunrad jest tez osobą bardzo kulturalną, kolejny plus. Słuchałem sporo jego wypowiedzi, (także wywiadu w Teorii Chaosu). Jest często wyszydzany i atakowany a ani razu nie dał się ponieść emocjom, nigdy nie odpłaca innym za ich słowa i potrafi cierpliwie wysłuchiwać nawet tych, którzy mu non stop przerywają. Nie zachowuje się też jak typowy szarlatan, bo od razu oświadczył, że nie ma żadnych specjalnych mocy, nie bawi się w przepowiadanie przyszłości ani w czary. Same poglądy i jego przesłanie jest traktowane często jak brednie, ale przecież to są standardowe rzeczy o których mówią ludzie skupieni wokół tematyki "alternatywnej duchowości", spisków, ezoteryki i tym podobnych spraw, tyle, że w jego przypadku zostało to zebrane w jedną, większą całość.
Wszystko pięknie ładnie, tylko że audycja LI nie jest raczej odpowiednim miejscem do rozmów o tych sprawach, poza tym tutaj jest sporo chrześcijan, którzy zawsze reagują nerwowo na każdego kto nie jest z ich bajki. Najbardziej zajadli są katolicy, bo taki Martin, mimo że niechętny to jeszcze pozwoli coś tam powiedzieć, pogada chwilę. Też by pewnie chętnie spuścił "gościa z 7 gęstości" od razu na drzewo, ale jako że ogólnie stara się on być otwarty na ludzi o odmiennych poglądach, to nie wypada trochę ;) (...)


evilClown 2013-12-04
Duże fragmenty audycji znajdują się tutaj: cunrad44.wrzuta.pl







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz